Kadra

Prezes
Dariusz Staszak

V-ce Prezes 
Hanna Gołuńska

Sekretarz 
Tomasz Stępniewski

Skarbnik
Piotr Czarnowski

Członek Zarządu
Zbigniew Kościński

Komisja Rewizyjna
Marcin Pencak
Waldemar Zaremba
Jarosław Pomirski
Andrzej Pochanke

Sąd Koleżeński
Michał Dembek
Mirosław Majchrzak
– – –

Dyrektor
Piotr Czarnowski

Dział Dokumentacji Lotniczej i Administracji

Monika Celmer

Szef Techniczny, Kierownik CAMO
Zbigniew Kościński

Kierownik Jakości PART-M
Łukasz Skonecki

Mechanik samolotowy
Mieczysław Łępa


Mechanik szybowcowy
Mieczysław Łępa / Wojciech Serwatka

Mechanik balonowy
Zbyszek Kościński

Przełużający świadectwa zdatności do lotu ARC:
Karol Lica
Łukasz Skonecki
Jan Włodarczyk


Kierownik Szkolenia (HT)
Jakub Jankowiak

Zastępca Kierownika Szkolenia (Z-ca HT)
instr. pil. Dariusz Dembek

Instruktorzy szybowcowi
instr. pil. Jakub Jankowiak | instr. pil. Mikołaj Makula

Kierownik ds. Monitorowania Zgodności (CMM)
instr. pil. Ireneusz Bijata

Instruktorzy szybowcowi nieetatowi:

Asia Biedermann
Marek Chamera
Marlena Czubska
Darek Dembek
Kazimierz Herduś
Darek Kanigowski
Darek Kubicki
Janusz Łangowski
Mirek Majchrzak
Henryk Markiewicz
Andrzej Ogonowski
Krzysztof Piontkowski
Wojtek Polewicz
Darek Staszak
Sebastian Stępak
Paweł Wiśniewski
Waldek Wingralek

Instruktorszy samolotowi nieetatowi:

Asia Biedermann
Irek Bijata
Marek Chamera
Irek Czopek
Grzegorz Czubski
Darek Dembek
Jacek Dragić
Piotr Kupis
Bogdan Likus
Janusz Łangowski
Andrzej Ogonowski
Krzysztof Piontkowski
Andrzej Pochanke
Andrzej Rydzyński
Łukasz Skonecki

Instruktorzy balonowi:

Jacek Lewandowski
Andrzej Ogonowski
Wojciech Polewicz
Andrzej Rydzyński

 

Utrzymanie hotelu

Ewa Szatkowska
Robert Nowak

Karol Lica

KAROL-LICA130

Z wykształcenia infromatyk o specjalności zarządzanie bazami danych. Swoją karierę w Aeroklubie Grudziądzkim rozpoczął w 2005 roku jako mechanik szybowcowy. Twórca Organizacji CAMO oraz Obsługowej Aeroklubu. Od początku ich istnienia pełni funckję Kierownika CAMO, od 2012 roku również Szefa Technicznego Organizacji Obsługowej.

Odbył szereg szkoleń specjalistycznych z zakresy Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu oraz eksploatacji statków powietrznych.

Pilot szybowocwy i samolotowy. Poza lotnictwem interesuje się motoryzacją, jazdą na snowboardzie oraz dobrą kuchnią.

 

Jakub Jankowiak

KUBA_JANKOWIAK130

Absolwent Wyższej Szkoły Środowiska w Bydgoszczy, Wydziału Lotnictwa i Kosmonautyki, kierunku Zarządzania Obsługą Naziemną Lotniska. Pilot samolotowy i szybowcowy z uprawnieniami instruktora instruktorów FI FI i do wykonywania akrobacji wyższej. W Aeroklubie Grudziądzkim od roku 1998 – sekcja modelarska. Obecny członek i założyciel Aeroklubu Nadwiślańskiego, z którym od roku 2012 związany jest zawodowo. Przez kilka lat pełnił funkcję Przewodniczącego Sekcji Szybowcowej.

Pierwszy samodzielny lot szybowcem – 8 lipca 2003 roku. Od tego czasu w powietrzu spędził ponad 1200 h z czego większość pilotując statki powietrzne bez silnika. Posiada Srebrną Odznakę Szybowcową z dwoma diamentami za przeloty po trasach 300 i ponad 500km. Jest również Szybowcowym Komisarzem Sportowym z uprawnieniem analityka GNSS.

Kuba poza lataniem to zapalony motocyklista – turystycznie i na sportowo. Trenuje CrossFit, uprawia kolarstwo górskie, lubi pływać i jeździć na nartach.

Specjalista od zajmowania czołowych lokat w zawodach na celność lądowania. W swojej karierze 5-krotnie stawał na podium Krajowych Zawodów Szybowcowych, w Jeleniej Górze w roku 2011 zdobył tytuł Szybowcowego Wicemistrza Polski Juniorów, w 2010 wygrał Szybowcowy Puchar Polski Juniorów – w tych samych zawodach zdobył drugie miejsce rok później, wielokrotnie wygrywał konkurencje Szybowcowych Mistrzostw Polski i Krajowych Zawodów Szybowcowych. Jako modelarz startował w zawodach klasy F3J – modeli szybowców termicznych zdalnie sterowanych – w tej kategorii zdobył m.in. 5 srebrnych i 3 brązowe medale Mistrzostw Polski, Puchar Polski, brał udział w wielu zawodach krajowych oraz międzynarodowych m.in. Mistrzostwach Europy i  Świata.

Krzysztof Herczyński

KRZYSZTOF_HERCZYNSKI130

Urodzony w 1981 roku w Toruniu w rodzinie z tradycjami lotniczymi. Pierwsze loty samolotem jeszcze w brzuchu mamy (może dlatego zasypia w samolocie?), pierwszy lot szybowcem, ceglasto -rudą „Czapla” w wieku 3 lat . Szkolenie podstawowe w 1998 roku w wieku 16-tu lat. Pierwsze zawody w 2003 roku. Do 2011 roku udział w 32 zawodach, w tym raz w Mistrzostwach Europy, 2 razy w Mistrzostwach Świata, raz w Igrzyskach Lotniczych i raz w Szybowcowych Mistrzostwach Świata Juniorów. Przez 6 lat nominowany do Szybowcowej Kadry Narodowej Polski z czego 5 razy wybrany do Reprezentacji Polski. Szafka pucharów, garść medali i nie napisana praca magisterska…
Nalot na szybowcach ok. 1800 godzin i ok. 70 000 km przelotów. Nalot samolotowy 47 h (gołe PPL)
Instruktor od 3 lat. Od maja 2012 pracuje jako etatowy instruktor Aeroklubu Nadwiślańskiego.
Poza lataniem interesuje się techniką szybowcową i generalnie techniką lotniczą, historią (szczególnie Drugą Wojną Światową), techniką wojskową, motoryzacją, ogólnie pojętą nauką, biologią i ekologią. W wolnych chwilach (np. 1,5 roku temu) wędkarstwo spiningowe i żaglówki.

Mieczysław Łępa

MIECZYSLAW_LEPA130

Urodzony 1956 roku w Trzebnicy. Po ukończeniu Szkoły Zawodowej rozpoczął służbę w 26. Pułku Lotnictwa Myśliwskiego w Zegrzu Pomorskim jako mechanik Lotniczy. Pracował na samolotach MIG-21, następnie jako mechanik pokładowy na samolotach AN-2, PZL-104 Wilga oraz śmigłowcu Mi-2. Podczas służby wojskowej ukończył Technikum Samochodowe w Koszalinie.

W 1997 roku rozpoczął pracę „w cywilu” jako mechanik lotniczy w Aeroklubie Koszalińskim, następnie ZUA Mielec oraz Aeroklubie Warszawskim. Od 2005 roku pełnił funkcję Szefa Technicznego w Aeroklubie Grudziądzkim, następnie Nadwiślańskim.

Posiada Licencję Mechanika Samolotowego PART-66, kategorii B1, B2 ze wszystkimi uprawnieniami do wykonywania obsług na samolotach tłokowych a także turbinowych oraz śmigłowcach. Posiada także licencję mechanika obsługi szybowców. Pilot szybowcowy i samolotowy, holownik. Poza pracą zawodową jego pasją jest modelarstwo lotnicze.